Thursday, August 25, 2011

I'm the new legacy

Assalamualaikum.

Hello my name is Siti Silmina 'Izzan, yes I'm the owner of http://silthecupcake.blogspot.com/ tapi blog tu mengalami beberapa masalah teknikal and this is my new blog. Setelah berbulan bulan aku tk berkecimpung dalam dunia blogging ni, aku dah lupa a few important things, membuatkan aku rasa payah gila nak mampos buat blog baru ni. 4-5 kali jugak la aku buat blog & delete blog haha dan 4-5 account yahoo telah aku buat semata mata nak wujudkan blog ni. Nampak betapa bersungguh-sungguhnya aku? Haha tengok saja la url & aku punya blog title, entah apa apa. I'm out of idea actually, dah bemacam macam nama aku letak. Sitipurba lah, we rock the world lah, last last hambek kau, body skeleton haha. -.-

Raya makin dekat. Tahun ni aku beraya dengan penuh kesederhanaan (sambil buat muka ikhlas & suci). Kasut raya belum beli lagi. Akhir akhir ramadhan nilah ramai pulak orang invite aku iftar bersama. Tk ke serabut? Awal awal tknak ajak aku hihi. Setakat ni ada 3 invitations (bajet macam hot je). First, with my ex kat McDonald's city plaza serba baru ni. hehe. Second, dekat sekolah iaitu petang ni. Third, dekat kampung, paling aku tk sabar sekali. Actually petang ni ada tusyen tapi disebabkan mood nak beraya terlampau tinggi so aku malas nak pergi hehe.

Moga moga, blog baru aku ni mendapat sambutan macam silthecupcake.blogspot dulu. Hari hari aku tengok blog fatin liyana dan maria elena, nampak best je diorang update macam macam benda. Baca Remaja, bahagian blogspot tu, cantik cantik ja blog depa. That was an-eye-opener for me to create a new blog. Harapnya blog kali ni tk mengecewakan aku.

Thank you.

No comments:

Post a Comment