Sunday, February 05, 2012

#100

Assalamualaikum

Yeay pejam celik pejam celik, dah 100 kali yer aku update blog hihi teruja sat. Dah rasa macam trademark Ain Maisarah pulak, "Menulis beribu ribu perkataan". Oh ya cakap pasai Ain Maisarah, haritu aku ada terjumpak novel Jutawan Gedik kat popular tesco. Rasa nak beli tu memanglah ada sebab aku kan suka novel? Tapi aku dahulukan duit aku nak beli Diary of a Wimpy Kid. Dah cukup satu set, barulah aku simpan duit nak beli Jutawan Gedik pulak eheheh. Tadi baru aku tengok movie Diary of a Wimpy Kid tu haha Rowley & Rodrick serius macam hare. Kakak aku kata cerita tu boring, tapi aku tengok tadi tk boring pon, lawak ada la. Mungkin dia tk paham lawak yang budak budak tu buat. Ok abaikan. Kemarin dan kemarin dulu aku dah berjaya siapkan nota sejarah & latihan english. Nota kimia & nota KA tkpa kalau lambatkan sikit. Yang tinggal sekarang ni cuma latihan add maths & math mod. Takut la nak start. Sebab takut mood aku akan rosak dan hancur -_-

Happy 12th birthday to my fabulous cousin,
Muhammad Ikhwan Hakim bin Jumali Changi
I love you and always will
Hakimlah sepupu paling hensem yang ijan ada. Hahaha =)
Ok cuti 3 hari dah hampir tamat. Aku tau Keat Hwa dapat cuti 4 hari sebab sambutan Thaipusam kan? Astech tk dapat sebab aku yakin 99% yang sekolah aku tu tkdak yang berbangsa India dan beragama Hindu. Yang aku tau kat sana ada Chinese dan Siam. Tkpa aku redha 3 hari, sebab exam makin dekat so aku memang takut gila. Gerun pikiaq add math, math mod, physics & chemist. Civil engineering pon aku takut jugak sebab buku rujukan yang aku ada hanyalah buku teks semata mata. Kat kedai buku mana pon memang tk wujud buku rujukan KA, KM, KE & SP (menurut cikgu akulah). Hmm pandai pandailah aku nanti. Sekarang ni aku tengah dalam dilemma sama ada nak stay dalam Puteri Islam atau beralih arah ke KRS. Kalau aku masuk KRS, tobat kena kawad. Kalau kena kawad, maknanya aku sengaja cari penyakit untuk pengsan lagi dan lagi. Kalau aku stay Puteri Islam, maknanya aku kena beli tudung & kain baru yang berwarna pink. Ah aku tk kisah pasai warna. Yang aku kisah money tu. Sarah pipah kata RM45. Eee macam tk bebaloi ja -_- Agak agak abah marah dak kalau aku mintk beli tudung & kain tu. Sesungguhnya aku tk berdaya nak kawad di bawah sinaran terik mentariii

Kalau aku nak stay Puteri Islam, maknanya aku kena beli tudung & kain sama ada harini ataupon esok. Sebab hari Selasa dah nak kena pakai. Ah kacau pala

Oh ya aku baru teringat yang bahawasanya hutang aku belum settle. Semuanya lebih kurang RM20 kot. Duit kelas & segala macam jenis module. Rajin sungguh cikgu-cikgu teknik buat module, aku bangga. Aku ingatkan chemist pyhsics & add math je ada module, tengok tengok english pon ada jugak. Hmm cerita pasai benda ni, aku teringat yang buku novel Aza Hanani dah missing in action. Mintak mintak la ada kat kelas kalau dak aku tktau nak kata apa. Memanglah ada spare part kat rumah tapi takut cikgu SPBT marah -_- Hmm actually aku dah tkdak idea ni. Daripada aku tecongok macam orang tkdak homework depan laptop, lebih baik aku try buat latihan add math & math mod. Oh ye sebelum tu. Salam Maulidur Rasul =)
Saja nak habaq yang aku sendiri buat gambar ni =)

Bye!

No comments:

Post a Comment