Thursday, September 08, 2011

I would love to do that..

Assalamualaikum

Sekarang tengah online facebook. Check kat home..jumpak satu gambaq ni. Sorang hamba Allah ni amek gambaq dengan pasangan beliau. Aku tk terkata apa cuma senyum sebab depa sweet :) Actually bukan gambaq dia saja, ramai lagi yang dah terkeluaq kat home dan aku pon tertengok lantas tersenyum serta agak cemburu..

Yes I've been together with him almost ten months but he never touched me so do I, well that's good, I know, hahaha tapi tau sajala umoq tera aku ni gatai tk sangga. Tengok orang lain pegang, aku pon nak. Depa sweet sebab boleh pegang..tapi aku tk boleh. Kalau nak ikutkan hati nurani memang boleh tapi..tktaula macam mana aku nak habaq. Pernah aku buat plan bila keluaq, aku nak pegang tangan! Whatever happens, aku nak try! Yeah! Tapi bila dah tengok muka. Dah face to face in real life, dah serabut kepala otak. Tangan jadi sejuk lain macam. Ketaq lutut ketaq perut semua ada. Rasa tk berani nak pegang tu menggunung gunung sampai bila jalan dekat dekat pon rasa nak rebah. Rasa macam..dok jauh jauh main jeling pon dah ok dah. Tk cakap pon tkpa. Tengok dah cukup.

Kawan kawan penah jugak menyuarakan kerimasan depa sebab tengok aku malu sangat dengan beliau even dah almost ten months. Aku ada bagitau Syaza yang aku tk berani langsung nak pegang walau kat jari kelingking. Dia cuma buat muka tangan di dada mata ke atas. Bekali kali dia cakap kat aku, "Pegang jalah, mattop tk marah aih." Memang aku tau dia tkkan marah..weeeihei berani dia marah? Hahaha. Dia berani marah aku tapi hakikatnya aku tk berani pegang dia & dia pon tk berani pegang aku. Hmm memang bagoih tu. Walaupon aku dengan dia tkdaklah berdating ikut syarak sangat tapi..at least kami tk pegang. Well I'm not saying that all those couples yang berpegangan tu tahap jahat gila nak mampos, NO! Sebab aku pon penah dulu, chill der. Dengan mattop ja tk penah dan aku rasa tkkan penah. Aku cuma teringin..tengok Lagenda Budak Setan tadi. Alahai comelnya kasha peluk ayu.. Sweetnya pegang tangan.. I would love to do all those aksi aksi manis but I'm not strong & brave enough. I wonder why? Aku dengan yang terdahulu selamba badak sumbu ja pegang tangan. Tapi dengan beliau rasa lain.

Kadang kadang, rasa down pon ada sebab tk boleh jadi macam orang lain. Tapi aku tk penah menyesal :) For my beloved cousin, I'm sorry if I've hurt you but I'm definitely sure you'll find someone else that is much better than me. Haha ijan ni gila so tk payah layan sangat okay. Jangan lost contact sampai berbulan bulan macam dulu..and I hope you'll read this. Thanks for everything :)

For you, I'm still glad that we're not like others. And I'm proud! Thank you..

1 comment:

  1. i'm proud of you, sil!
    tak payah ikut kata hati tu.
    sil pun tau hukum syarak antara bukan muhrim kan?
    biarla depa nak tambah dosa pegang2..
    bila sil rasa berat dan sil rasa tak berani nak pegang, bermakna iman sil menghalang drpd sil buat bnda tu.
    and that's a good thing.
    kalau sil kata dengan hasif rasa lain, tak berani.. maybe he's really something to you.
    don't blow it away just because you want to hold hands. tak logik. rileks, sil. hihi.
    mcm ustzh la pulak '_'

    ReplyDelete