Sunday, September 11, 2011

I've made the right choice

Assalamualaikum

I'm watching Eclipse on Star Movies right now and I wish I could be like Bella. And if I'm in her shoes, I will absolutely choose Jacob as my partner. He is reallly charming, HOT, nice body and the most important thing is he's waaaaay more handsome than Edward. Hahaha what the hell. Werewolves and half blood of human-vampire are not exist. Thank God hihi :)

Tomorrow is a school holiday untuk sesiapa yang sekolah Keat Hwa. It's a moon cake festival. Yeah I'm telling you this is one of the reasons why I love being in chinese school (sometimes). Kepada sesapa yang ada jamuan hari raya esok contohnya SMKSA, enjoy your celebration. Ini untungnya sekolah melayu..ada jamuan hari raya. Sekolah cina jamuan tahun baru cina pon tkda. Haha

Okay sebenarnya aku tengah cuba untuk mententeramkan diri aku sendiri. It was nothing actually..thank God, I'm still brilliant enought to make the right choice. Kalau dak, memang aku rela semua orang kata aku bodoh. Dan sekarang aku berbangga sebab aku sendiri sedar yang aku ni pandai jugak ^_^  Hey I'm fifteen and I'm smart, bebeh =)

Sekarang aku faham kenapa sesetengah perempuan sanggup memilih pasangan yang sama jenis, walaupon hukumnya haram dan Islam melarang keras perbuatan macam tu. Dan aku masih waras, alhamdulillah aku tkdak nafsu kat kaum sejenis aku. Aku pon paham kenapa sesetengah perempuan selalu cakap, "Semua lelaki sama..tk guna." Tapi aku tk pernah cakap macam tu because I know who's jerk and who's not. Aku paham kenapa sesetengah perempuan langsung tk pandang lelaki walau dengan sebelah mata.

Sebab, selama aku hidup lima belas tahun atas muka bumi ni, aku mengaku aku dah jumpak ramai lelaki yang bertindak tk guna otak. Tapi aku masih percaya yang they have their own reasons to act like a jerk. Itu dahulu =) Tkdak sebab lain seseorang bertindak tk pakai otak melainkan orang itu benar-benar 'kurang cerdik'.

I'll ignore him, for the rest of my life, and that's my promise. Oh yes, about my previous entries, aku tengah lalok masa tu.

No comments:

Post a Comment