Sunday, October 16, 2011

Beletiaq

Assalamualaikum

Hmm puas hati, harini I'm not going anywhere. Actually this morning I want to go to Kopitiam, as well as lepak rumah syaza makan popcorn while watching bini-biniku gangster but all the plans..I've thrown it away into the dustbin haha. Abah tk bagi aku pegi keja sebab, well you know today is a school day actually and people will start asking "apasal tk pegi sekolah?" and "eh harini cuti ke?" and "lah bukan ke harini sekolah ke?" Abah knows that I'll be out of my mood with those stupid questions so he told me, better don't go lah. So aku pon menyedari akan benda benda tu dan aku pon tk pegi. I'll go there this coming Friday insyaAllah.

Semalam aku memang excited gila lah nak tengok The Social Network. 10pm sharp aku dah tecongok depan tv. But for your information HBO sekarang dah tk wujud subtitle. Memang bengang lah aku, dahla nak paham apa Mark tu cakap dah tekial kial aku, mamat tu cakap laju maca machine gun. Lenyap terus mood aku.. Ingat nak kurangkan bebai semalam dengan tengok tv, who knows dengan tv tu sekali bekomplot nak menambahkan bebai aku. Unfair! Tadi pukoi 12pm ada ulangan, so I've tried to press the button for the subtitle but I've failed. Sekarang ni aku kena terima hakikat yang HBO tkdak subtitle melainkan ada keajaiban lain yang jadi. Aku bukak channel E nak tengok Mel B : It's A Scary World pon tkdak subtitle. Eh hello ASTRO sekarang ni dah expect all people know how to understand English ke? Agak agak la..aku budak baru belajar kot.

Okay stop babbling about stupid astro.

Aku ada cerita dak yang Jumaat ni aku nak pegi Pulau Salak? Kalau belum mai nak cerita. Kalau dah, tkpa nak cerita lagi hehe. Abah ada ajak semalam..and I was delighted sebab dengar Pulau Salak macam best je. Tapi where the hell on earth Pulau Salak tu pon aku tktau haha. Abah kata kat Pantai Merdeka. Seumur hidup aku cuma sekali ja aku pi Pantai Merdeka, tu pon masa gigi tengah 2-3 batang dalam mulut. Abah expect I know lah all the Pantai Merdeka & Pulau Salak semua tu haha. Oh yes.. memandangkan dah aku nak pegi sana, so I'm not going to City Plaza lah kot dengan dalila/sarah/syafiq/mimi semua tu. Maybe next time, sorry guys =) Lagipon aku baru keluaq ja asmall jumaat & sabtu haritu, agak agak la walaupon baru habeh PMR kan haha. Next saturday insyaAllah boleh, maybe it's the perfect time for me to shopping..hihi.

Esok pi sekolah la kot noh? Aku tengok kelas 3A2 kalot dok buat paper bag untuk Hari Keusahawanan 2011 nanti. Apasal 3A1 rilek macam tkdak apa apa yang berlaku ja? Entah aku malas nak amek tau. Nasib aku dipilih jadi gadis pemegang gunting..kalau dak kemungkinan besaq aku tk pi sekolah Khamis ni. Esok pon aku pi semata mata sebab all my girls ajak pi makan kat D5.

p/s Baru dengar cerita kemaren ada orang buat perangai dajai lagi. Dan ada jugak yang dah main judi, fuh memang lumayan. Aku hanya mampu menggeleng kepala. Semoga aku & orang orang yang aku sayang dijauhi dengan perangai buruk sebegitu. Amin =)

No comments:

Post a Comment