Wednesday, October 26, 2011

I love you Syafiq Herman

Assalamulaikum

First of all, don't judge an entry by its title. Jangan cepat salah paham dan jangan cepat buat andaian dan jangan cepat reka cerita bukan bukan dalam kepala otak.. Yes he's my boyfriend..and maybe he's my best boyfriend I've ever had in my entire life =) We've been friends for almost ten years rasanya and I looooove this friendship so much. Dalam Islam, kita tk digalakkan memutuskan silaturrahim so the main point I'm writing this is to make our friendship just like before because lately, we've a little bit of misunderstanding. Apa benda yang misunderstanding tu, rasanya biaq aku & syafiq saja yang tahu. Nanti kalau nak story banyak2 kali, tk pasai benda lain pulak yang jadi.

Aku harap lepas ni tkdak lagi apa apa yang jadi between us, sebab aku tau bukan senang nak cari kawan macam hang. Nisbah satu dalam sejuta haha. Secara terbukak ni aku nak mintak maaf kalau ada salah silap, kalau ada tersakitkan hati hang, ada terkata apa apa yang tk sepatutnya aku kata kat hang dan macam macam terrr lagi. Dan aku harap sangat kita dapat rapat balik macam dulu =') I missed our old days. Rugi la kalau kita kawan nak dekat 10 tahun ni tiba tiba putus macam tu saja kan. InsyaAllah aku tkkan buat perangai lagi dan aku harap hang pon tk buat perangai haha. Entah aku tktau nak cakap apa dah tapi aku nak sangat sangat sangat kita rapat balik. And once again, I'm sorry =)

Cukup la kot cakap pasai syafiq dua perenggan? Kalau tk cukup mai aku buat lagi. Haha

1st day of Deepavali, kalau orang lain cuti dan besenang lenang kat rumah dengan bedak sejuk kat muka dan timun atas mata dan ada orang urut kaki, aku pulak sedang berhempas pulas bekerja untuk mencari sesuap nasik kat kopitiam haha. Standard la public holiday, memang ramai gila sampai nak tecabut kaki aku ni. Nasib baik la most of the customers tadi memang sporting, tk marah2, except for one lady yang memakai shawl hijau. Okay aku paham customers always right tapi paham sama keadaan orang yang juai ni, bukan sorang dua yang mai order. So aku rasa tk payahlah membuang masa berulang alik mai tengok muka aku dan tanya bila nak siap. Hmm tadi memang ada la pelanggan yang tunggu lama, disebabkan terlampau ramai. I can't imagine kalau abg sham tkdak tadi! Mesti terkangkang aku & abah buat keja tadi haha. Penat tu sure la tapi best. Tadi jumpak sarah adelynna, ada lagi yang aku kenai tapi tk ingat nama. Lain kali kena buat pengumuman kalau aku ada kat kopitiam, baru la masyuk haha =)

Selasa next week kemungkinan besar aku akan keluaq ke city plaza kot. Ya memang city plaza kadang kala terlampau ramai sampai membuatkan aku rimas, tapi kat alor setar mall tkdak kedai buku masalahnya. Nak pi star parade jenuh aku mati kebosanan kat sana haha apatah lagi tesco. Pakkob pon dah booked aku untuk tolong pilih shawl untuk awek dia..acece. Pandai dah pakkob tk padan dengan muka budak enam taun haha. Yang confirm nak pi setakat ni dalila (ratu city plaza), mattop (raja segala lesung pipit), pakkob (senyum ala ala joker) dan may (si pitbull yang layan cinta elysa haha). Syaza pon kemungkinan besaq pi. Aby..wallahualam. Dah lama tk dengaq news pasai dia, tambah pulak aku tktau ke mana fb dia menghilang. Tkpalah..aku redha kalau sepanjang cuti ni aby hanya memilih nak keluaq dengan KA-nya. Tkdak sapa nak halang pon hehe. Oh yes kalau ada sapa2 lagi yang nak join, sila isi borang haha no lah just kidding. Dialu alukan (bajet macam superstar)

Keja tadi dapat gaji. Hikhok syok. (saja tiru gelak macam nasima, HIK HOK HIK HOK) I've just read FL's blog just now, her latest entry, Budget Singapore Trip - Part 2. Teeeeeeehe macam best ja, teringin gila nak pi. Oh by the way her entry kadang kadang lawak jugak macam *&^%$. (bukan mencarut, means that lawak sangat la. kot) =)

Okay bye!

No comments:

Post a Comment