Tuesday, December 27, 2011

Aku bersyukur aku lebih cantik haha

Assalamualaikum

Yeay setelah beberapa hari aku ponteng keja akibat kemalasan, harini aku berjaya merajinkan diri untuk pi Kopitiam. Lepastu pakcik sebelah tegoq, "Pelajar cemerlang kembali bertugas." Aiee sumpah aku malu gila aih xD Aku tk boleh la orang dok puji ni haha malu sangat. Dan soalan normal, ramai orang tanya nak hadiah apa, tukar sekolah mana dan sebagainya. Jawapan aku pon normal, saumsung galaxy S II ataupon samsung galaxy note dan aku akan tukar sekolah either Astech or SBP, insyaAllah. Hmm harini ada gosip tergempak kat bahagian nasik goreng. Cik yah rempit kena marah dengan kak umi sampai nangis nangis. Lepas selesai tersedu sedan, yah rempit pon terus merempits balik rumah. Woowoo walaupon yah rempits ganas, dalam hati tetap ada taman. Kes apa yah rempit kena marah, aku pon tktau. Haiii masing masing tk dapat nak mengawal hormon nii

Harini aku tergerak hati nak share 1 benda yang menarik. Bukan niat untuk mengutuk ciptaan Allah atau apa, cuma saja syok nak kongsi. Top 10 ugliest female celebrities. Number 10 goes to...

10. Camilla Parker-Bowles

 Dia ni bini kedua kepada Prince of Wales, iaitu Charles. Eh apasai macam familiar ja Prince of Wales ni hahah. Yang paling tk tahan ialah she is often compared to a horse. Hahahaha kuajaq

9. Rosie O'Donnell

Woo hebat o beliau. Walaupon tk memiliki paras rupa yang menawan, she is absolutely a successful woman. Dia dah 11 kali menang Emmy Award untuk American comedienne, talk show host, television personality, celebrity blogger, film, television and stage actress. Cayalah!

8. Janet Reno

 Beliau tk berapa nak famous sangat. Tapi seorang wanita bekerjaya. She was the first female Attorney General of the United States (1993-2001). Jelaslah di sini bahawa rupa doesn't matter. Yang penting otak cerdik pandai & boleh berjaya =)

7. Kathy Burke

 Aku tk berapa kenal dia even though she's an English actress. Oh ada beza ka Hollywood actress dengan English actress? Bukan ka masing masing English? Hmm abaikan. Beliau jugak seorang theatre director. Okay bagus

6. Rhea Perlman

Dahsyat tk dahsyat minah ni, 4 kali menang Emmy Award as an actress. Also best known for her role as Carla Tortelli on the sitcom Cheers. Pecayalah aku tk penah sedar kewujudan sitkom Cheers tu dan paling penting aku tk penah tengok pon muka 'pelakon' ni.

5. Whoopi Goldberg

Okay she's quite famous, sebab aku pernah tengok muka beliau kat tv. Kalau tk penah tengok, maknanya memang tk famous hahah. She's an American actress, comedian, radio DJ and author. She is one of only ten individuals who have won an Emmy, a Grammy, an Oscar, and a Tony Award. Hmm stai xD

4. Cher

 Hmm she's an Armenian-American actress, singer, songwriter, author and entertainer. I think she's wearing kebaya pendek la..kan? Tapi muka macam dok bajet comel ala ala anak patung padahal tak. Dok perasan muda ala ala Angelina Jolie padahal langsung tak.

3. Helen Clark

Aku mengaku first time aku tengok muka dia memang rasa nak sumpah seranah sebab terkejut. I thought muka dracula entah apa apa haha! Woo tapi jangan buat main. She became the Prime Minister of New Zealand in December 1999, and Forbes magazine ranked her as the 38th most powerful woman in the world (2007) Oh sesunggunya gigi melambangkan segala galanya, bukan begitu? ;-)

2. Sandra Bernhard

Kalau aku kata dia sebenarnya pembunuh bersiri, mesti ada orang percaya. Dan kalau dia mengamuk tobat anak anak dia lari masok selimut aieee gerun. Beliau ialah seorang American comedian, actress, author and singer. Oh tk lupa jugak beliau famous sebab pernah berkawan rapat dengan Madonna. Fuu nasib baik Madonna cantik jelita

Dan juara carta hati pada minggu ini ialah..(sila prepare bantal untuk tutup muka)

1. Jocelyn Wildenstein

 Ok yang ni memang patut kalau ada sukarelawan yang sudi nak tampar tampar pipi dia sebab dia dah mengubah ciptaan Allah sampai jadi macam ni. She's addicted to cosmetic surgery and spent about $3,933,800. Wartawan sebelah sana bagi nickname kat dia iaitu "The Bride of Wildenstein", as referred to The Bride of Frankenstein. She's also known as "The Lion Queen" or "The Cat Woman". Sapa sapa peminat tegar majalah Remaja mesti penah tengok muka perempuan ni kan? Keluaran tahun bila tktau. Aiee ngeri doh tengok mulut dia -.-

I got this list from HERE :-)

Ok bye! =)

No comments:

Post a Comment