Thursday, December 15, 2011

Say the magic word!

Assalamualaikum

Okay I'm gonna make things easy.

  • Alhamdulillah mama, uncle and the 3 little musketeers dah selamat sampai rumah pukoi 10pm.
  • Esok pagi InsyaAllah I'm going to library and I must say that I am super duper excited!
  • Dan malamnya, insyaAllah akan sekali lagi singgah i-Siti. Sebab kakak aku teringin. Mintak mintak tk hujan macam haritu =)
  • Tadi tengok Ghost Lab & A Haunting kat Discovey Channel, dan hasilnya sekarang ni semua pakat jadi penakot termasok aku dan semua dah diperosokkan tidoq dalam 1 bilik. Hmm ok bagus aku suka
  • Kalau dulu aku tk mampu nak mengawal rasa bebai bilamana ada orang cari pasai kat facebook/twitter/or whatsoever, sekarang alhamdulillah aku dah ok sikit. Cayalah!
  • Aku sekarang tengah dalam proses diet dan aku bangga aku dapat menahan diri daripada menyentuh nasik. Tapi tktaulah berat badan aku berapa sekarang ni
  • Dalam bilik ni aku sorang ja yang masih tk tidoq. Ok aku dah mula rasa cuak. I think it's better for me to sleep and dream something awesome, so everything's gonna be ok! (lagu Nada Cinta)
Bye! =)

No comments:

Post a Comment