Friday, December 23, 2011

Secret

Assalamualaikum

Keriuhan di facebook & twitter berkenaan keputusan PMR sudah agak reda berbanding kelmarin, tapi masih ada la yang begosip pasai tu. Hmm harini dah 23hb, memang tk lama ja lagi sekolah dah nak bukak dan aku makin bingung sebab tktau apa nak buat pasai sekolah ni. Astech nak pi, sbp pon nak pi tapi macam mana? Sumpah aku tk reti. Kena tunggu surat or daftar terus or check kat internet or..? Tk ketahuan aku. Tapi aku macam berbelah bahagi nak masok asrama, sebab aku ni penakut hahah. Asrama ni tk payah cakap la bab bab hantu memang ada, nasib ja nak jumpak ka dak. At least kalau dok rumah rasa la selamat sikit. Btw aku ni jenis tk pernah nak jauh jauh dengan family so takut nanti tk biasa mampoih tiap tiap malam dok reyau sorang sorang isk syahdu. Tapi kalau pikiaq pikiaq balek aku teringin teramat sangat nak masok SBP. Astech pon teringin. Hmm delima~

Tadi balik makan makan kat kampung. Sorang ja tk cukup iaitu apan. Yang lain semua ada termasuk abang jie yuhuu dapat hadiah berupa wang tunai~ Terpaksa rahsiakan jumlah demi keamanan rakyat sejagat hahah. Salah satu lauk yang paling banyak ialah burung. Dan aku tk makan burung sebab aku terbayang rupa burung semasa mereka masih sihat walafiat, kesian sangat sebab depa kan comel gebu. Tu yang tk sampai hati nak makan -.- Tapi dapat jugak melampiaskan nafsu serakah dengan meratah ayam gorent dua ketui hahaha. So bila aku dah awai awai makan kentang goreng & ayam goreng, nasik aku makan sikit ja tk sampai setengah pinggan. Hmm kalau aku makin berisi, maka itulah salah satu perkara yang amat mengerikan. Entah macam mana rupa aku agaknya

Rancangan asal nak celebrate 25hb ni dah terpaksa cancel sebab Dalila tkdak, balik kampung kat area ulu di India. Urgent katanya, adalah kot sepupu sepapat atau mak/bapak saudara yang terlampau rindu kat dia sampai nangis meraung & golek golek kat rumput. Bila dia bagitau macam tu, aku mulanya nak marah sebab plan asal tk jadi, tapi tkpalah kesian dia biaq lah dia balik India. Dapatlah aku pesan sari barang sehelai dua kan? 30hb ni tktau lagi jadi ka dak sebab Sarah pulak tkdak, jumpa boifren yang berada nun jauh di Sri Lanka. Hmm aku tabik la sebab depa boleh tahan dengan long distance relationship ni bukan senang tau? Dengan rindu rindu lagi, dengan jeles jeles bagai, jangan tktau awek kat Sri Lanka pon boleh tahan menggoda. Haiii rezeki noh Sarah

Syafiq puloks aku tk berani nak tanya lagi boleh keluaq ka dak. Sebab sekarang ni dia tengah busy kat Bangladesh uruskan hal hal family dia. Ish untungnya kawan kawan aku! Kampung jauh ni memang best! Tengok kampung aku, tkdan rasa air cond kereta dah sampai dah. Apala agaknya yang Syafiq tengah buat sekarang ni I wonder..adakah tengah join anak anak muda Bangla di sana mengayuh fixie? Haii best tu! Macam yang aku selalu tengok kat Sime Tyres, petang petang ja mesti ada konvoi depa naik basikal beramai ramai. Mesti Syafiq bangga tahap tk hengat xD Tambah pulak kalau boleh photoshoot kat sana macam yang aku selalu tengok kat NatGeo tu kan kan. Dapatla Syafiq cari calon kat aku, hitam tetapi manis. Tkpa nanti kita tunggu Syafiq, Sarah & Dalila upload gambaq kat facebook ok =)

Aku, tk pi mana mana dok dalam Malaysia ja.

He is one of Dalila's most best uncles, yang tengah jual Indian's national flag. This picture was taken by her, using her Nikon D3100 kot kalau tk silap. How amazing he is, kan? Dah pangkat tokwan pon masih gagah perkasa xD

Introducing, he is Sarah's beloved boyfriend. Omaigod so sexy ala ala suami Aishwarya Rai kan kan? Dengan penuh semangat patriotik & cintakan negara, beliau tk segan silu menjulang Sri Lanka's national flag. Tapi Sarah nanti janganla tukar warganegara ikut boipren hang puloks yer? Sedih aku nanti :(

Haa yang ni sumpah ayu.. Saudari kita ni minat Syafiq secara diam diam. Ihh kalau pompuan ni baca blog aku mampus dia marah aku sebab dia dah pesan awai awai kat aku supaya jangan kecoh kecoh. Malu dia nanti~ Tkpa aku cuma nak merapatkan silaturrahim antara dia dan Syapik. Tengok tu bendera Bangladesh cun kan? Nasib baik merah tu tk ganti dengan putih. Kalau tidak...

Hmm okay itu jelah kot harini. Bye! =)

No comments:

Post a Comment