Monday, December 26, 2011

We are awesome and young

Assalamualaikum

Memandangkan aku tkdak idea, aku nak buat entri yang tersangat pendek harini. Semata mata tkmau menghampakan pembaca-pembaca blog aku yang sentiasa ternanti nantikan kehadiran entri baru di sini ehehe nyampah sangat.

  • Harini pi city plaza dengan kakak 2nd aku, mama & the 3 little musketeers. Huiyo tabik noh kat aku, jarang orang pi city plaza dengan family members ni
  • Jumpak matdin for the first time. Beliau dok jalan jalan cari pasai, dengan pakkob si budak tadika. Eheheh dan cara matdin tegoq aku tu rasa macam nak cabut cabut rambut pacak dia tu haha
  • Adik aku tengok sorang pakcik mental tengah baca buku smurfs. Adik aku kata, "Ijan cuba tengok pakcik tu dia suka baca buku kanak kanak" Lol adik aku memang berbaik sangka sungguh
  • Perkara wajib yang akan aku buat bila break up, beli satu benda yang boleh buat aku senyum sampai dahi. Kali ni aku beli kasut. Dan memang aku senyum sampai ke hujung dahi haha suka sangat
  • Mulanya nak beli novel sama tapi..hmm maybe lain kali. Lagipon aku pi tadi tkdak sangat novel yang menarik perhatian. Oh btw Ramlee Awang Murshid ada novel baru! Yeaaaay
  • Aku tengok tadi ada aksi aksi yang tk sepatutnya dilakukan oleh sepasang kekasih berbangsa Melayu dan beragama Islam. Haiii malu aku tengok depa
  • Tadi ada sorang pakcik ni tanya aku, "Kat mana Popular dik?" Ohmaigod aku tk sangka masih ada orang yang tktau Popular kat mana dalam cp ni.
Ok la aku nak tidoq dengan kasut aku malam ni. Hmm syoknya dapat kasut baru. Nanti nak beli baju baru tudung baru novel baru puloks. Oh ya..3rd March tahun depan insyaAllah hari bersejarah untuk aku. Ada apa? Rahsia. Hihi bye =)

No comments:

Post a Comment