Thursday, December 08, 2011

Begitulah awan nano nano nano

Assalamualaikum

Wah tiba tiba aku berangan, alangkah syoknya kalau aku pon tersenarai dalam Google Top Searches 2011 tu kan kan? Ni aku nak jujur ni. Aku pernah la google nama sendiri kan, tapi result tkdak yang gempak gempak pon. Cuma keluaq myspace, blog, facebook dan sebagainya. Hahaha kalau friendster tu memang dak la, entah entah dah lenyap ditelan dek internet ni. Sapa lagi yang layan friendster tolong bagitau aku? Seingat aku, friends aku kat situ cuma ada 8 ja kot. Eh kira maju what daripada kosong kan.

This is the 'friendster' that I'm talking about.

Oh ya, aku ada perasan dalam entry FL, ada nama pujaan hatiku pengarang jantungku. Dan beliau selayaknya dapat nombor 1. Beliau menjuarai carta! Diikuti dengan Hana Tajima, gadis campuran Jepun dan Inggeris yang pernah masuk dalam majalah Nur. Memang layak lah.. Tapi dalam banyak banyak tutorial hijab yang dia buat, satu pon aku tk pernah try sebab muka aku memang tk sesuai langsung! Kalau macam Hana Tajima tkpalah, belit pi la hodoh macam mana pon orait ja sebab dia dah memang lawa haha.


This is the list that I'm talking about. Can't believe it kan? Kan? Kan? Tk percaya semata mata ada nama aku, nombor 3 pulak tu hahaha okay aku dah buat sedikit pembaharuan kat list ni, no point, saja suka suka sebab teringin nak masuk dalam list. Cikgu Shida should be on the list, number 3. Tapi yang lain lain tu tk bohong la. Tambah tambah yang nombor 1 tu. Isk sukanya =) Oh this was taken from FL's blog.


Haa yang ni pon mesti tkdak sapa yang pecaya hahaha. Isk parah sungguh aku ni, tkdak sapa pon yang teringin nak search aku kat google aku sebagai young bloggers kan kan haha. Aku ja perasan sorang sorang. Kalau letak nama Syifa Majid kat situ ataupon The Other Khairul boleh la diterima akai jugak haha. Okay that's supposed to be Hanis Zalikha, makhluk Tuhan yang tersangat gojes tu ahahah. Dahla penat merapu.

Hmm aku tk jadi nak betolak pi Shah Alam hari Sabtu, tapi betolak lebih awai iaitu Jumaat malam. Mulanya ingat nak pi dengan bus, aku pon terkinja kinjalah jugak sebab aku dah lama tk travel jauh jauh dengan bus & aku tk penah naik bus waktu malam. Tapi bila pikiaq susah nak jalan2 kat sana kalau tkdak kereta, so mama decided untuk pegi jugak dengan kereta. Hope our journey will be safe, Amin. Hmm aku dah lama actually tk msg dengan mattop. Some kind of pemberontakan, maybe, but he doesn't know sepatah haram about my pemberontakan haha. Ceritanya begini. He lost his phone. And he used his brother's number, but which phone he used, I don't know. I do appreciate it. Yang masalahnya, number aku dah penuh active10. Biasalah aku ni kan tamak, msg sikit dengan orang ni orang tu, dah active10. Tapi aku rasa macam rugi lah nak active10-kan number adik dia sebab for sure dia guna number tu untuk sementara, not permanently.

Everybody knows yang sekarang ni Maxis mahai tahap mencekik darah pelanggan-pelangannya. Even maxis-maxis pon tk silap aku 7sen and above (kot). Aku ni sampai tk larat topup. Msg sat, habeh. Lepastu sos topup. Then bila topup lagi, tolak RM2.50, then habeh lagi. Lepastu topup lagi. Msg lagi. Habeh lagi. Penat doh. Kalau free of charge, aku tk kisah. Bukan nak kata aku ni sayang kredit, kedekut or whatsoever tapi kebanyakan duit aku dihabiskan untuk topup ja. I love my money because I know how hard to get it. He promised nak bagi number digi kat aku yang JAAAAAAUH lebih murah daripada maxis but then, he didn't. Aku ni sampai termimpi mimpi tau tengah msg dengan dia guna number lama dia yang hilang tu. Aku tau yang ni bukanlah salah dia hundred percent tapi..entahlah.

Okay nak pack baju. Bye =)

No comments:

Post a Comment