Saturday, December 03, 2011

I worked hard - awesome!

Assalamualaikum

I've been reaaally exhausted for these 2 days. Lebih letih daripada biasa berbanding hari hari lain yang aku keja. Sebab, abg sham tkdak. Dan bila abg sham tkdak..terkangkanglah aku kat Kopitiam tu. Sangat susah tkdak kudrat seorang lelaki yang gagah perkasa untuk tolong aku meringankan beban! Haha. Abg sham dah dua hari tk mai keja sebab pegi becuti kat Melaka. Abah memang tk boleh nak kata apa sebab abg sham boleh dikatakan ALMOST everyday kerja, no excuses. No holidays. Bukan senang nak keja 7 days a week kan, tiap tiap hari kena bangun awal dan kerah tenaga. Okay aku dah melalut. Haha dan yang menambahkan kepenatan aku ialah, abg sham pegi Melaka on weekends. Dan weekend memang aku sudah sedia maklum, orang melampaui had. Terlampau ramai sampai kadang kadang tk cukup rempat kat Kopitiam. Yes that's a fact. Nasib baik la kakak aku tinggai cuma 1 lagi paper untuk SPM, so dia bolehla tolong. Kelmarin memang ramai dan penat. Harini kurang sikit penat walaupon still ramai, sebab ada sepupu aku mai tolong. And he's fast. Cayalah!

Hmm esok seperti yang sudah dirancangkan, aku akan keluaq dengan kawan kawan sebab nak tengok wayang. Aku masih lagi blur nak tengok yang mana..either Twilight saga breaking dawn part 1 ataupon Ombak rindu. Masih 50-50. Tapi macam mana pon aku kena putuskan harini jugak sebab petang nanti aku nak beli tiket dah untuk esok. Harap harap tk sold out T____T I've been waiting for ages nak tengok Twilight saga & ombak rindu. Plan asal, nak tengok both movies in a day. Tapi tk boleh sebab tk sempat. Aku tk dibenarkan sama sekali untuk sampai rumah nak dekat dekat maghrib. Hmm okay tkpa~ Semalam aku balik kampung, setelah agak lama tk balik sana. Aku makan nasik tk banyak daripada biasa, sebab sebelum tu aku dah makan banyak kentang. Ya aku tahu kentang tu menggemukkan. Dan aku masih lagi makan berkeping keping hashbrown bila pi keja. Tk boleh nak tahan diri sebab kentang sedap! =) Dan bila dah selesai makan semalam, layan YouTube kat sana. Haha kalau dengan the 3 musketeers tu, tk lain dan tk bukan mestla video hantu. -.-

Oh yes pasai aku dan Syafiq, aku rasa dah much better. Hmm =) Kemaren pi keja aku jumpak Dalila, dan dua orang makhluk Tuhan yang gambarnya terpampang dalam page Terjah Budak Hots (Kedah). Malaih lee nak bagitau nama, aku tkmau satgi ada orang kata aku sengaja nak letak nama budak hot semata mata nak hot-kan blog aku ahaha ewwww itu sangatlah bukan kelas aku. Better to be low profile. Hmm another latest news, aku kemungkinan besar akan sekali lagi pi Shah Alam kalau tkdak aral yang melintang. Puncanya, aku pon tktau. Dah nenda & mama aku ajak, aku cuma ikut saja. Hmm tapi kesian kat abah, dia sorang sorang kat sini sebab kakak aku yang 2nd tu akan ikut sekali. Kakak sulung ada kat kolej. Kalaulah abah boleh ikut sama, macam dulu.. 

No comments:

Post a Comment