Tuesday, December 13, 2011

lol

Assalamualaikum

Setakat ni, I'm not going anywhere. Actually memang nak keluaq tadi tapi aku tktau pulak nak pi mana, tapi disebabkan ada beberapa masalah yang tk boleh dielakkan, plan tu tk menjadi. Tkpe aku redho. Harini aku tktau nak update apa so aku cuma letak pictures. So cucilah mata =)

Aku dengan tudung yang serabai akibat ditarik tarik oleh si kecik di sebelah. Masa ni kat pizza hut, tengah starving sebab makanan belum sampai hahah.

My little sister Atun with our sweetest cousin, Insyirah Hany kat Sogo. Atun tried to be the head for that patung, tapi tk cukup ketinggian hihi.

These are the necklaces that I bought at Jalan TAR. Sekali pandang, terus jatuh hati jatuh cinta jatuh terjelopok. Dah la salesboy kat situ innocent ja hahah.

This is Dato' YH's house, captured from my cheap phone heheh setelah dizoom sezoom zoomnya. Cuba teropong, agak agak ada dak Shamsul ataupon Syafiq kat dalam bungalow tu? =)

That's all for today. Bye!

No comments:

Post a Comment