Tuesday, December 06, 2011

Thanks TOK, but...

Assalamualaikum

Yeay akhirnya tercapai hajat aku nak tengok Twilight saga! Aku sanggup keluaq dengan kakak aku dan member member beliau yang kebanyakannya aku hanya tau nama tapi tk kenai sangat pon. Argh peduli apa aku, asalkan boleh cuci mata tengok Taylor Lautner. Mula mula tu masa sampai window shopping tengok baju, memang ada yang berkenan tapi tk berkesempatan nak beli. Hmm maybe next time =) Lepastu aku decide aku nak naik & masuk panggung dulu memandangkan member member kakak aku tu lambat gila. Tiba tiba jumpak Aifa! Tengok wayang jugak kot tapi aku tk sure dia tengok cerita apa, dia keluaq dengan adik dia & sorang lagi aku tk kenai. Aifa macam biasa, lawa, rendah dan kurus haha. Aku dengan penuh keyakinan bagi tiket kat abang panggung yang smart tu dan terus masuk, tengok macam biasa like nothing happened. Well actually there's nothing happened, indeed. Saja nak buat ayat bagi nampak dramatic hahah. A few minutes later depa pon sampai.

Selesai tengok wayang, teman member kakak aku beli kasut. Lepastu teman kakak aku pulak beli kasut. Macam aku bagitau tadi sebenarnya aku nak beli baju tapi memandangkann most of them dah mengadu lapaq (macam tk bagi aku shopping -.-), aku pon beralah. Next time pon boleh mintak tolong mama temankan beli baju kat asmall hehe. None of us yang nak makan kat asmall yang harap mahai saja tapi tk sedap mana pon, so we decided untuk makan kat luaq. And the most easiest place to eat is, taman pelangi kat 7E. Walaupon kat situ hanya warung dan jauh berbeza dari kedai makan kat asmall, aku tk kisah langsung. Asalkan kenyang dan tk banyak duit yang mengalir keluaq haha. Malang sekali lagi, waktu tu bihun sup masih tengah dok ready2, char koeyteow pulak langsung tk bukak. So semua pakat sambaq nasik lemak ja. Aku makan dua bungkus haha baru kenyang. Apalah sangat sebungkus nasik lemak tu kat perut aku tu..better amek dua.

Oh yes macam aku bagitau kemaren, aku keja harini. Ya memang, jarang kan aku keja on weekdays? Mostly aku keja on weekends. Entah rasa macam nak keja ja tadi haha mungkin sebab rindu nak dapat duit ataupon mungkin sebab rindu abg sham? Haha maybe, dan abg sham nak kawen dah nanti alelew kelepak kelepak kelebung kelebung. Cemana la dia nak jadi bapak orang nanti ha kalau dok kekalkan perangai 5 kupang dia tu -.- Hmm okay lupakan haha. Tadi kat kedai awai awai pagi jumpak ex-boyfriend siti nur atiqah, merangkap senior aku kat Keat Hwa. Tk excited pon sebab ramai maklum yang f3 perempuan tahun ni tk berapa nak ngam dengan f4 lelaki. Lepastu jumpak Kimy! Yeay jumpak kimy, haa yang ni baru excited. Dia makan sorang ja tadi =) Amboi orang hot stuff pon boleh makan sorang noh. Lepastu jumpak sapa lagi ha? Tadi ada rombongan budak budak bukhary, memang ramai gila lah. Dalam banyak banyak tu aku cuma kenai sorang ja, Paan Joe. Aku ingatkan dia tk nampak aku, tapi dia ada tegoq kat fb. Haa yang tu jalah yang aku jumpak. Esok tk keja sebab nenda kena pi hospital, adik adik aku tkdak sapa nak jaga.

Excited bila dapa tau result kakak aku dapat 3.77. Markah penuh of course lah 4 flat. Congrats kakak! Hadiah, can't promise because I love my money haha. Ha aku ada baca blog TOK tadi, beliau bagi tips untuk perempuan yang telah ditinggalkan. Mostly his tips memang cool, tapi satu ja tk cool. About get rid of the social networks, for example facebook twitter skype ym and etc. Sebab aku tkkan buat macam tu. Aku akan gunakan semua tu untuk teman aku bila bila aku sunyi, boleh mengarut dengan member, boleh mengorat orang lain dan macam macam lagi. And the main important thing is, social networks juga kemungkinan besar boleh buat kita lupa kat ex untuk sementara waktu. And for me, I won't stalk him sebab in the end, I'll cry. So aku tk stalk. Haha baik gunakan masa yang ada cari jejaka jejaka gagah yang baru, yang lebih cool dan bergaya. Kalau tk dapat kat kita pon, cukuplah sekadar cuci mata tengok gambaq ka hahaha sumpah gatai. Okaylah bye. =)

2 comments: