Friday, January 20, 2012

Can't get my hands off you

Assalamualaikum

Akhirnya setelah sekian lama, aku baru dapat nikmat bangun lewat. Hahah so over. Semalam seperti biasa, balik kampung. Kali ni ada kelainan sebab Lang Fazrul (my cousin) together with his wife and his two kids. Anak lang yang bongsu tu gila comel macam gula gula kapas! Gebu putih pink montel! Namanya Adam. Lutut tu memang tk kelihatan la sebab terlampau banyak isi kat kaki dia. Pipi pon menghimpit mulut dia sampai mulut tu jadi kecik haha comel sangat. Rambut lebat & mata pon besar. Isk geram gila aku. Tapi aku tk boleh pegang dia banyak kali sangat sebab dia cepat nangis. Ah sampai sekarang aku tk boleh nak lupa kecomelan dia. Muka dia lebih banyak mewarisi muka mak dia. Putih melepak macam salji. Aku suka sangat pegang baby comel macam tu haha ala ala baby dalam gambar Syifa Majid tu kan. Kalaulah dapat baby secomel tu..memang best dipeluk. Hmm aku harap anak aku nanti comel tembam gebu mata bulat banyak isi. Hahaha berangan teroks. Oh ye semalam kat kampung dapat makan gulai maksu, setelah sekian lama tk dapat.

Memandangkan aku tkdak idea harini. So aku nak buat countdown satu benda. =)

TOP 10 MOST RICHEST FEMALE
 SUPERMODELS IN THE WORLD

10
Carolyn Murphy (USD1.8M)
175cm
39 years old

9
 Miranda Kerr (USD1.8M)
175cm
29 years old

8
 Daria Werbowy (USD2.7M)
176cm
30 years old

7
 Natalia Vodianova (USD3.3M)
176cm
30 years old

6
 Alessandra Ambrosio (USD3.6M)
178cm
31 years old

5
 Doutzen Kroes (USD3.6M)
178cm
27 years old

4
 Adriana Lima USD4.8M)
178cm
31 years old

3
 Kate Moss (USD5M)
169cm
38 years old

2
Heidi Klum (USD9.7M)
176cm
39 years old

1
Gisele Bundchen (USD15M)
178cm
32 years old
Bayangkanlah betapa mewahnya hidup depa dengan kerja yang semudah ABC. Bukak baju, buat muka sehabeh bajet, orang amek gambar, puff terus dapat sejuta. Tk perlu susah payah kerah kepala otak atau kerah tenaga nak buat apa apa. Hmm boleh shopping tiap tiap hari noh? But money can't buy health & happiness =) Alhamdulillah. Oh yee..I got this thing from HERE

No comments:

Post a Comment