Thursday, January 12, 2012

Ujian

Assalamualaikum

Hmm sedih sangat harini. Satu, tk boleh nak update blog panjang berjela macam yang aku selalu buat tu. Dua, sebab Sarah tkmau cakap dengan aku tanpa aku mengetahui sebab dan akibat. Tiga, entah kenapa aku terasa bila Sarah kata dia nak balik pi SMKTSR. Empat, orientation week's over. I'm gonna miss all the facilitators, teachers & paling penting ahli kumpulan LIMA yang gorgeous. Lima, suara aku dah berubah 200 percent. Memang sebijik macam anak jantan sampai mattop pon tk cam suara aku ok sedih. Enam, aku demam harini sebab kena hujan barang setitik dua masa balik sekolah tadi. Tujuh, sebab aku tk lalu nak makan nasik kandar. Sesungguhnya itu adalah salah satu perkara yang sangat merugikan. Ok seriously aku memang tk larat dah nak mengadap laptop lama lama. I'm wearing shirt with long sleeves, trousers, sweaters and socks. And I looked like a sick pregnant woman. Seriously.

Alhamdulillah esok cuti sampai hari Ahad.
Moga demam aku akan kebah sepanjang tiga hari ni.

No comments:

Post a Comment