Wednesday, November 16, 2011

Double-jerk

Assalamualaikum

Okay ex-UPSRs.. How's your feeling right now? *sigh* Sepupu aku, both of them are boys. Hazim dapat 3A, Jali dapat 2A. Dan jiran aku, Puteri Sofea dapat 4A1B. Teringin jugak nak tau berapa orang students SKJP yang dapat 5A. Menurun ataupon menaik? Whatever it is..congratulations guys. This is not the end of your journey. =) Aku ada tengok entri terbaru Maria Elena tadi. Isk teringin gila kot. Tapi aku tk berapa nak bekenan la dengan touch screen ni, only God knows why haha buat terok. Harini ada kematian salah sorang adik beradik/saudara/sepupu/sepapat dan aku pon tk kenai sapa. Al-Fatihah untuk arwah. Dan hari Jumaat haritu ada  jiran aku meninggai jugak. Semalam aku mimpi, he died. Hmm dunia..

Aku dah habiskan novel aA+bB. Baru aku tau, tu novel lama. Ahahak hentam saje. 9 out of 10! Memang best lah. Bila dah habeh novel tu, aku teruskan dengan novel baru yang aku beli masa 1st of November haritu.  Semalam lepas dah sampai naik lebam mata aku asyik mengadap novel, aku mengadap tv pulak. Tengok HBO. Wow last night was my lucky night! Ada gambaq Takers. Chris Brown & T.I ada belakon jugak dalam movie tu. Lagi sorang, hero Fast and Furious tu. Not the botak one, but the handsome one hehe. Aku tktau pulak nama dia apa. Fuiyo Takers memang amazing awesome breathtaking fabulous dan segala-galanya lah. Alangkah aman dunia bila tengok tv sorang2, tanpa ada the 3 musketeers tu yang mengganggu. Depa semua dah tidoq, mama pon tidoq. Ahahahak berani pulak aku.

Tadi pagi aku mengalami senggugut yang amat sangat hingga jatuh ayaq mata jantan aku ni ahaha. Sebelum2 ni aku tk penah mengalah untuk makan ubat tapi tadi aku terpaksa give up sebab aku dah tk tahan. Dah lena bangun balik pon tk hilang jugak sakit tu, so I decided to eat the Panadol so that the fucking pain will gooo far far away. Mujurlah berkesan. Sekarang ni aku dah absolutely great. Aktiviti untuk harini, shopping dengan mama. Shopping apa? Barang2 perempuan, of course. Can't tell you here. =) Minggu depan, dah confirm nak pi Shah Alam unless uncle cancel nak jumpak dengan client beliau kat sana. Bila aku dah pi Shah Alam..means that aku tk boleh keja. Bila tk boleh keja..duit pon kurang. Tkpa, duit boleh dicari. Bukan selalu nak jenguk sepupu sepapat kat sana. Untung2 boleh pi shopping tanpa mengeluarkan satu sen pon. Hmm good idea :D

Minggu depan hari Rabu kot tk silap aku, ada appointment dengan dentist. Setelah sekian lama aku mengelak nak jumpa dengan dentist..kali ni dah tkdak alasan apa dah. Aku muak! Bukan segak mana pon dentist aku. Kalau bagi hat muda2, segak muka ala ala Heliza Helmi boleh jugak aku terima. Yang tk tahan denstist tu boleh buat 'kerja' dia sambil humming lagu entah apa2. Jadi apa2 kat gigi aku memang naya la dentist tu ahaha. Aku harap ni kali terakhir aku jumpak dengan dia. Dah banyak plan tercancel hanya disebabkan aku kena jumpak dentist. Tambah pulak, haritu kakak aku bagitau aku something yang meremangkan bulu roma aku iaitu, dia kata 3 sakit yang paling menyakitkan ialah sakit gigi, sakit bersalin dan sakit nak mati. Mungkin boleh tambah 1 lagi..sakit senggugut. Tapi aku tau senggugut tk mampu mengalahkan sakit gigi. Rasa macam nak gila meroyan kalau dah start sakit gigi..

Nota : Bila kita nak buat keputusan, otak kata jangan hati pula kata ya, trust me that's gonna be the hardest decision ever. And that's my situation now.. Dan aku tabik kepada sesiapa yang mendengar arahan otak dan bukan hati.

No comments:

Post a Comment