Sunday, November 20, 2011

ringgit malaysia

Assalamualaikum

Hah! Hanya Tuhan yang tau betapa rindunya aku kat fb, twitter & blog. Aku tk boleh online kat rumah sebab adalah makhluk Tuhan paling seksi kat rumah yang bermasalah sikit. Don't want to talk about it. I don't want. Hujung minggu ni dah confirm, dan nenda suruh aku stay sana tkdan ikut sepupu aku pi sunway lagoon. I've made up my mind. Aku tknak stay, nak ikut mama balik. Entah aku pon tktau pasaipa. Tkpalah abaikan. Actually aku pon tktau nak update apa benda ni tapi still ketegaq nak update sebab dah lama tk bukak. Ada satu benda yang paling aku benci kat facebook sekarang ni. Awat yang kecoh sangat kat news feed sekarang ni pasai benda2 lucah? Haii manusia..apala yang megah sangat dok sebaq gambar2 macam tu? Entah ada akai ka tkdak akai depa tu.

Hari jumaat, sabtu & ahad aku keja. Best! Sebab gaji yang aku dapat alhamdulillah, lumayan. Rasa puas sebab dapat gaji atas usaha aku sendiri, bukan dapat senang lenang. Hari apa tktau, aku ada jumpak fakhrurrazi & kamal arif. Ternyata jiji memang seorang yang tk sombong sebab dia masih ingat aku sebagai salah seorang ex junior nya walaupon dulu masa sekolah aku cuma rapat dengan Izwan semata-mata. Kalau boleh aku nak keja 7 days a week tapi abah tk bagi sebab weekdays memang tk ramai, kalau mai pon aku goyang kaki ja. So better aku pi weekend, walaupon ramai & penat, berbaloi la duit yang aku dapat kan kan.   Last year, aku tk berapa suka sangat keja sana. Tapi tktau lah pasaipa tahun ni aku suka sangat. Mungkin aku lebih memerlukan duit dan membuatkan aku dah fall in love dengan keja aku? Dan mungkin jugak orang2 yang keja kat sana dah semakin ramah dan aku semakin ramai member dan aku suka! Last year masih malu2 sebab baru lagi kan.

Jumaat petang ni aku dah nak betolak. Tapi pagi tu insyaAllah kalau aku larat, aku nak keja jugak. I'll do anything as long as money will be in my hands! 3 hari kat shah alam, aku akan balik sini. Lepastu dah plan siap2 nak keluaq dengan member2 aku iaitu sarah, dalila & aby. Mattop and the gang pon mungkin ikut sekali. Dah plan nak tengok ombak rindu & the twilight saga ; breaking dawn part 1. Semalam aku tengok untuk kedua kali, vampires suck. Walaupon dah dua kali tengok movie tu, aku tetap gelak macam orang gila haha serius gambaq tu macam haram. Ada satu dialog yang aku ingat, "I'm dreaming to become a prom queen since I was in my dad's sperm!" Ahaha bodoh. Tadi pi makan laksa kat tempat besa, setelah sekian lama tk makan kat sana. Pekerja depa dah tk gempak! Tk macam dulu! So tk besemangat la aku nak makan hehe.

Aku ingat lagi salah seorang customer perempuan tadi. Dah ada a'nak dua orang tapi body still mengancam, putih melepak & tk pakai tudung. Muda lagi. Abang sham tanya, "Meja mana kak?" Customer tu jawab, "Tu hat ada anak dua orang yang comel macam saya tu." -.- Cehh perasan terok.

Okay nak pi makan. Bye ;-)

No comments:

Post a Comment